ZNACZNA CZĘŚĆ PALIWA

Ponieważ;znaczna część paliwa zawartego w zasysanej mieszance skrapla się na zimnych ściankach przewodów ssących, do cylindrów napływa wtedy stosunkowo uboga mieszanka Aby ułatwić rozruch silnika, w okresie pracy rozrusznika trzeba więc doprowadzać do cylindrów bardzo bogatą mieszankę, zwykle 3…5 razy bogatszą niż podczas pracy nagrzanego silnika. Tak intensywnego wzbogacania miszanki nie może zapewnić ani główne urządzenie dozujące, ani urządzenie biegu jałowego i dlatego przeważnie wypo­saża się gaźnik w specjalne urządzenie rozruchowe, tzw. zasysacz (tj. przesłonkę, dławik lub klapę powietrza) lub dodatkowy gaźnik rozruchowy. Zasysacz w postaci pomocniczej przepu­stnicy wbudowany jest bezpośrednio za wlotem powietrza do gaźnika, a więc przed gardzielą i rozpylaczami .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!