ZMNIEJSZENIE PODCIŚNIENIA

Zmniejszenie podciśnienia w komorze rozrządczej w stosunku do ciśnienia w rurze ssącej, za przepustnicą, zapewnia więc wymagane wówczas zwiększe­nie dawkowania.Po włączeniu zapłonu, prawie od razu elektryczna pompa zasilająca wytwarza w instalacji pełne ciśnienie robocze (1,4…2,1 kG/cma). Z chwilą włączenia rozrusznika prąd dopływa jednocześnie do elektromagnesu zmuszającego wałek  do przekręcenia się i przesunięcia su­waka różnicowego w dół, poza położenie ustawione przez termostat. Opadający suwak różnicowy odrywa zawór iglicowy od gniazdka, wskutek czego do komory rozrządczej napływa paliwo pod ciśnieniem zasilania i mieszając się z powietrzem atmosferycznym intensywnie wytryskuje przez dyszę rozruchową do wnętrza rury ssącej. Jednocześnie z wyłączeniem rozrusznika przerwany zostaje dopływ prądu elektromagnesu i rozprężająca się sprężyna powrotna zamyka zawór iglicowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!