ZASŁUGUJĄCE NA UWAGĘ

Na uwagę  zasługuje brak sprężyn powrotnych tłoczków. Ruchy posuwisto-zwrotne (suwy napełniania i robocze) wykonują tłoczki tylko dzięki me­chanicznemu związaniu za pomocą sworzni kulistych z tar­czą wyciskową, osadzoną skośnie na wałku napędowym. Dawki paliwa są rozpylane w komorach spalania przez wtryskiwacze o zamkniętych rozpylaczach grzybkowych. Zależnie od wersji systemu M-3 dawkowaniem sterują roz­maite urządzenia, działające w zależności od podciśnienia lub dynamicznego naporu powietrza w rurze ssącej oraz dodatkowo reagujące na prędkość biegu silnika.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!