ZALETA KOMPENSACJI

Natomiast przy małym podciśnieniu mieszanka powstaje głównie z paliwa wydostającego się przez dyszę kompensa­cyjną, a przez dyszę główną wydobywają się stosunkowo niewielkie ilości paliwa. Istotną zaletą kompensacji składu mieszanki za pomocą układu wyrównawczego jest jej bezstopniowość, ponieważ mieszanka zawsze tworzy się kosztem paliwa dostarczanego przez obie dysze, główną i kompensacyjną.Mechaniczne regulowanie dopływu paliwa; gaźniki CARTER. Kompensacja składu mieszanki polega, na ograniczaniu intensywności wydobywania się paliwa z pojedynczego roz­pylacza, w miarę wzrostu podciśnienia w gardzieli lub uchy­lania przepustnicy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!