ZALANIE GAŹNIKA

Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia w rurze ssącej pod naporem powietrza zasysacz przezwycięża opór sprężyny i uchyla się o pewien kąt, co umożliwia dopływanie zwiększonych ilości powietrza do gardzieli gaźnika. Zalanie gaźnika. W razie nieumiejętnego posługiwania się zasysaczem łatwo spowodować można tzw. zalanie lub przelanie gaźnika. Ponieważ wskutek przymknięcia zasysacza w gardzieli panuje duże podciśnienie, paliwo obficie wydobywa się ze wszystkich rozpylaczy i mała ilość przepływającego powietrza często nie jest w stanie unieść ze sobą wszystkiego paliwa. Wobec dużego podciśnienia lekkie frakcje paliwa odparowują wówczas bardzo intensywnie i wraz z powietrzem zasysane są do cylindrów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!