ZADOWALAJĄCA PRACA GAŹNIKA

Gainik górnossący pracuje zadowalająco tylko w razie stosunkowo dużej prędkości przepływu powietrza przez gardziel, co z uwagi na dość silne jego dławienie zmniej­sza napełnianie cylindrów, zwłaszcza podczas pracy sil­nika z pełnym obciążeniem. Istotną zaletą gaźnika górno- ssącego jest to, że w okresie rozruchu silnika nie grozi prze­lanie gaźnika, a więc i przeniknięcie ciekłego paliwa do cy­lindrów. Gaźnik opadowy, najbardziej rozpowszechniony, wbudo­wany jest zwykle stosunkowo wysoko, nad rurą ssącą. Pozwala to na stosowanie krótkiego przewodu ssącego i utrudnia zanieczyszczanie się gaźnika błotem, wodą itp.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!