WZROST PODCIŚNIENIA

Ze wzrostem podciśnienia opory przepływu gardzieli są praktycznie niezmienne, podczas gdy opory dyszy paliwa i kanałów nieznacznie maleją, czyli intensywność wypływu paliwa wzrasta, a krzywe Gp0w oraz l0  Gpai przecinają się. Gaźnik elementarny w porównaniu z gażnikiem idealnym wykazuje poważne wady, ponieważ:gaźnik elementarny ze zwiększaniem natężenia prze­pływu powietrza przez gardziel dostarcza coraz bogatszą mieszankę , podczas gdy mieszanka po­winna być raczej coraz uboższa i dopiero w razie całkowi­tego uchylenia przepustnicy stawać się bogatą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!