WYRÓŻNIAJĄCE SIĘ ZASTOSOWANIE

Urządzenie wtryskowe silnika DB 230SL wyróżnia się za­stosowaniem sześciosekcyjnej pompy wtryskowej oraz wtryskiwaczy wbudowanych w głowicy cylindrów i roz­pylających paliwo w kanałach ssących. Układ instalacji łączy w sobie cechy wersji do silnika DB 300d oraz wersji do silnika DB 220SE.Chwilowe dawkowanie sekcji tłoczących pompy wtryskowej wynika z nacisku wywieranego na pedał przyspieszenia (obcią­żenia silnika) oraz oddziaływania regulatora odśrodkowego (prędkości biegu silnika). Zębatka sterująca jest przesu­wana poosiowo przez krzywkę przestrzenną, za pośrednictwem dźwigni układu przeniesienia. Ustępując pod naciskiem pedał przyspieszenia uchyla przepustnicę na­stawną i jednocześnie przekręca krzywkę przestrzenną.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!