WSKUTEK PODCIŚNIENIA

Wskutek podciśnienia za prze-pustnicą paliwo przenikające przez dyszę biegu jałowego przedostaje się do kanału poziomego, gdzie miesza się z po­wietrzem napływającym przez kanalik, którego wolny przelot może być zmieniany śrubą regulacyjną biegu jało­wego (gwarowo śruba „wolnych obrotów”).Podczas wkręcania śruby regulacyjnej biegu jałowego ma­leje dopływ powietrza, wskutek czego mieszanka się wzbo­gaca. Natomiast ‘ wykręcanie śruby regulacyjnej biegu jałowego powoduje zubożenie mieszanki wytwarzanej przez urządzenie biegu jałowego. Położenie rozpylacza biegu jałowego względem przepustnicy i kierunku jej obrotu ma duży wpływ na jakość rozpylania paliwa i na prawidłowość przechodzenia silnika z biegu jałowego na pracę pod obcią­żeniem .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!