WEDŁUG ZASADY

W rezultacie podciśnienie w komorze rozrządczej wzrasta i coraz bardziej wyrównuje się z podciśnieniem w rurze ssącej, dzięki czemu chwilowe dawkowanie coraz mniej różni się od dawkowania jakie ustawia regulator pompy wtryskowej w czasie, kiedy silnik jest już prawidłowo nagrzany, a suwak różnicowy zaślepia kanalik wlotowy. Według tej samej zasady uzyskuje się wymagane zwięk­szenie dawkowania podczas biegu jałowego silnika, który osiągnął już stan równowagi cieplnej: Wprawdzie kanalik wlotowy jest zaślepiony przez suwak różnicowy, lecz w okre­sie przymknięcia przepustnicy, w przestrzeni przed nią panuje ciśnienie zbliżone do barometrycznego, wskutek czego do komory rozrządczej dopływa powietrze przez ka­nalik wyrównawczy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!