URZĄDZENIE BIEGU JAŁOWEGO

Podczas pracy silnika na biegu jałowym i w zakresie małych obciążeń przepustnica w gaźniku jest Powietrz prawie całkowicie przymknięta.Ponieważ silnik zasysa wówczas do cylindrów małe ilości powietrza, prędkość przepływu powietrza i podciśnienie w gardzieli są tak małe, że przez rozpylacz główny prawie wcale nie wypływa paliwo. Natomiast w przestrzeni za przepustnicą panuje dość duże podciśnienie, około 0,4.. .0,6 kG/cm2. Z tego względu podczas jałowego biegu silnika mieszanka powinna powstawać w kanale powietrza tuż za przepustnicą .Urządzenie biegu jałowego ma przeważnie studzienkę, do której paliwo napływa przez dyszę dozującą — tzw. dyszę,biegu jałowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!