URUCHOMIENIE SILNIKA

Krótkotrwałe wydatne zwięk­szanie dawkowania w razie gwałtownego wciskania pedału przyspieszenia zapewnia amortyzator hydrauliczny w me­chanicznym układzie przeniesienia, powodując raptowne uchylenie głównej przepustnicy dławicy nastawnej. Uruchamianie silnika ułatwia elektroma­gnetyczny wtryskiwacz rozruchowy, który w okresie włączenia rozrusznika rozpyla w sposób ciągły paliwo we wnę­trzu kanału pomocniczej przepustnicy ‘ dławicy nastawnej. Termostat bimetalo­wy, reagujący na temperaturę cieczy krążącej w układzie chłodzenia silnika, przyspiesza nagrzewanie się silnika powo­dując zwiększanie dawkowania przez u- chylanie zaworu umożliwiającego do­pływanie dodatkowych ilości powietrza do przeponowego wybieraka regulatora podciśnieniowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!