UDANE PRÓBY

Jednocześnie podjęto udane próby Nasilania wtryskowego silników o za­płonie iskrowym do wyścigowych samochodów 1 motocykli (głównie wytwórnie Daimler-Benz oraz Auto-Union), a po­nadto stacyjnych sllńików .dwusuwowych (np. ILO). Podczas II Wojny światowej zasilanie wtryskowe lotniczych silników benzynowych‘wyparło niemal całkowicie zasilanie gażnikowe w Niemczech l szeroko rozpowszechniło się w USA, Wielkiej Brytanii oraz ZSRR. Natomiast gdy chodzi. 0  benzenowe silniki samochodowe postępy w tej dziedzinie były nadal nikłe, głównie z uwagi na wysokie wymagania odnośnie dokładności w odmierzaniu małych dawek paliwa 1  znaczny koszt urządzeń wtryskowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!