TŁOCZEK POMPY

Tłoczek pompy wtryskowej napędzany jest przez wałek rozdzielacza zapłonu  wiruje dwa razy wolniej niż wał korbowy i jednocześnie porusza się posuwisto- -zwrotnie w cylinderku sekcji tłoczącej .(otwór w obudo­wie pompy wtryskowej, zaślepiony wkrętem). Podczas każdego pełnego obrotu tłoczek ośmiokrotnie wykonuje na przemian suw napełniania i suw tłoczenia, czyli jeden cykl pracy sekcji tłoczącej odbywa się w okresie przekrę­cania tłoczka o 45°.Podczas suwu napełniania tłoczek wysuwa się z obudowy pompy wtryskowej i jednocześnie nieco się obraca. W okre­sie, kiedy kanaliki promieniowe w tulei upustowej pokrywają się z promieniowymi kanalikami wlotowymi w tłoczku, z komory zasilającej napływa intensywnie paliwo do wnętrza cylinderka.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!