SZYBKIE ROZPOWSZECHNIANIE

Nieco później (lata 1906… 1910) zasilanie wtryskowe stosowano dość szeroko w lotniczych silnikach o zapłonie iskrowym (np. dwusuwowe GRADE oraz cztero- suwowe ANTOINETTE i WRIGHT). Wiatach 1914…1918 wytwarzano masowo zasilane wtryskowo lotnicze dwu­suwowe silniki benzynowe JUNKERS. ,Od roku 1925 zaznacza się szybkie rozpowszechnianie się zasilanych wtryskowo lotniczych silników o zapłonie iskro­wym w USA, co przypisać można przede wszystkim opraco­waniu gaźnika wtryskowego STROMBERG. W latach trzy­dziestych poważny wkład w rozwój zasilania wtryskowego lotniczych silników benzynowych wniosły wytwornie nie­mieckie (DVL, Daimler-Benz, Junkers, BMW, Siemens oraz Argus), bazując na pompach wtryskowych BOSCH, JUNKERS, DECKEL oraz L/ORANGE.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!