ŚRUBA REGULACYJNA

Często śruba regulacyjna biegu jałowego służy jedynie do regulowania dopływu powietrza. Wówczas wskutek wkręcania śruby regulacyjnej maleje dopływ powietrza, wzrasta podciśnienie w kanale, paliwo obficiej wydobywa się z dyszy, a więc urządzenie bieg jałowego dostarcza coraz bogatszą mieszankę .Zużycie paliwa przez silnik podczas biegu jałowego jest niewielkie, w związku z czym dysza biegu jałowego ma na ogół małą przepustowość. Aby umożliwić zastosowanie dyszy o możliwie dużym wolnym przelocie, nie- zbyt skłonnej do zaślepiania się zanieczyszczeniami, często paliwo do urządzenia biegu jałowego doprowadza się ze studzienki układu kompensacyjnego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!