SKŁAD I ILOŚĆ EMULSJI

Skład i ilość emulsji wytwarzanej przez urządzenie można regulować na okres zimy lub łata przez odpowiednie przestawienie kołpaka, wskutek czego -zwiększa się lub zmniejsza przelot, przez który wypływa emulsja z urządzenia.  Gaźnik SU  stosowany jest szeroko w rozmaitych wykonaniach w osprzęcie silników samochodów produkowanych w Wielkiej Brytanii. Sposób działania tego gaźnika jest zupełnie inny niż gaźnika klasycznego, ponieważ dzięki odpowiedniej konstrukcji zapewnia się utrzymywanie stałego podciśnienia, powodującego wypływanie paliwa z dyszy .Kanał powietrza i komora mieszankowa mają przekrój prostokątny Gaźnik nie ma w ogóle gardzieli, a chwilowy wolny przelot powietrza reguluje przesuwny tłoczek), którego położenie zależy od podciśnienia panującego w komorze mieszankowej gaźnika.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!