SEKCJA TŁOCZĄCA

Sekcja tłocząca składa się z zespołu cylinderka i tłoczka, zaworka odcinającego, popychacza z rolką, sprę­żyny powrotnej oraz tulei pokrętnej z pierścieniem zębatym. Cylinderek każdej sekcji wciśnięty jest w gniazdo w obudo­wie i unieruchomiony kołkiem ustalającym. Kanalik zasi­lający w ściance cylinderka łączy jego wnętrze z komorą wyrównawczą w obudowie pompy wtryskowej, wspólnej dla obydwóch sekcji tłoczących.Komora wyrównawcza jest całkowicie zalana paliwem, które tłoczy pompa zasilająca. Przewód odpowietrzający odprowadza do zbiornika paliwa pary paliwa oraz powietrze, które przypadkowo przenika do wnętrza instalacji. Podczas pracy silnika tłoczek w cylinderku sekcji nieustan­nie porusza się posuwisto-zwrotnie pomiędzy stałymi poło­żeniami – skrajnymi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!