RÓŻNICA CIŚNIEŃ

Tym samym zwiększa się różnica ciśnień działająca na przeponę, która odkształca się i ściskając sprężynę sterującą wybieraka cofa zębatkę w kierunku położenia biegu jałowego. Wobec zmniejszenia się napełnie­nia cylindrów i ograniczenia dawkowania paliwa silnik zwalnia swój bieg. Nastawna dławica regulatora obrotów zaopatrzona jest w rozpylacz, który rozprasza wewnątrz rury ssącej olej silnikowy, dopływający pod umiarkowanym nadciśnieniem z układu smarowania pompy wtryskowej. Powietrze zasy-sane do cylindrów unosi ze sol)ą “kropelki oleju, dzięki czemu uzyskuje się dość skuteczne smarowanie gładzi cylindrów, podobnie jak w razie smarowania mieszankowego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!