REZULTAT KAŻDEGO PRZEBIEGU

W rezultacie podczas każdego przebiegu pracy w cylindrze silnika paliwo jest dwukrotnie rozpylane w kanale ssącym przed zaworem ssącym danego cylindra, za każdym razem po połowie potrzebnej dawki. Chwilowe dawkowanie sekcji tłoczących jest sterowane przez mechaniczny układ przeniesienia, sprzęgający pedał przyspieszenia z przepustnicą dławicy nastawnej, regulującej napełnienie cylindrów silni­ka.. Odśrodkowy re­gulator obrotów, zespolony z pom­pą wtryskową, utrzymuje stałą prędkość biegu silnika, odpowie­dnio do chwilowego położenia pedału przyspieszenia, zmieniając dawkowanie proporcjonalnie do zmian obciążenia silnika — wed­ług zasady działania regulatora uniwersalnego .Jednocześnie dawkowanie sekcji tłoczących jest korygowane sto­sownie do warunków otoczenia v przez czujnik ciśnienia barome­trycznego oraz czujnik temperatury powietrza zasysane­go do cylindrów silnika.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!