PRZYMYKANIE ZASYSACZA

Zwykle z przymykaniem zasysacza układ dźwigniowy uchyla jednocześnie przepustnicę .Skoro tylko uruchamiany silnik zaczyna pracować, pod-ciśnienie w gardzieli znacznie wzrasta, co wobec przymknięcia zasysacza powodowałoby gwałtowne zwiększenie się wypływu paliwa z rozpylaczy i nadmierne wzbogacanie mieszanki. Aby temu zapobiec, z reguły gaźnik zaopatruje się w urządzenie pomocnicze, które po uruchomieniu silnika samoczynnie zwiększa dopływ powietrza do komory zmieszania. W tym celu najczęściej stosuje się zaworek samoczynny wbudowany w zasysacz lub zapewnia się zasysaczowi możliwość samoczynnego uchylania się w miarę wzrastania podciśnienia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!