PRZEPONA DZIELI

Powodującej zanik podciśnienia oddziałującego na prze­ponę, pompka przyspieszająca przestaje pracować, a zawór wzbogacający jest stale otwarty, co powoduje zwiększone zużycie paliwa przez silnik. Oszczędzacz nastawny zuboża mieszankę przy pośrednich położeniach przepustnicy, przez zmniejszanie w określonych warunkach dopływu paliwa do głównego rozpylacza. Osz- czędzacze nastawne spotyka się jedynie w takich gaźnikach.Przepona dzieli komorę pompki na dwie przestrzenie: jedną połączoną z komorą pływakową, a drugą z kanałem ssącym gaźnika, za przepustnicą. Jak długo przepustnica jest przymknięta, tak długo przepona napięta wskutek dużego podciśnienia ściska sprężynę. Wskutek gwałtownego uchylenia prze­pustnicy w kanale za nią gwałtownie zanika podciśnienie i przepona pod naciskiem sprężyny, odkształca się w prze­ciwną stronę, wtłaczając paliwo przez dyszę do rozpylacza głównego.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!