PRZEKRĘCONY ZAWÓR OBROTOWY

Kiedy silnik zaczyna pracować, wskutek’wzrostu podciś­nienia w rurze ssącej otwiera się zawór rozruchowy i umożli­wia napływanie powietrza do studzienki rozruchowej, w wy­niku czego mieszanka ubożeje. Jednocześnie spaliny ucho­dzące przez rurę wydechową nagrzewają przewód ciepłego powietrza i do termostartera dopływa coraz cieplejsze, po­wietrze, ogrzewaiąc bimetalową spiralę, która rozpręża się i przekręca zawór obrotowy gaźnika rozruchowego. Przekręcany zawór obrotowy dławi coraz bardziej dopływ benzyny do przelotni gaźnika rozruchowego oraz wypływ mieszanki przez kanał główny. W rezultacie coraz bardziej ubożeje mieszanka wytwarzana przez gaźnik rozruchowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!