PRZEKAZYWANIE NACISKU

W przekazywaniu nacisku z dźwigni na tłoczek pompki przyspieszającej po­średniczy sprężyna amortyzująca. Podczas gwałtownego uchylania przepustnicy tłoczek w pompce opada dość wolno, wytłaczając zawartość cylinderka przez dyszę do małej gardzieli gaźnika. Zaworek pompki przyspieszającej w okre­sie całkowitego uchylenia przepustnicy jest otwarty, co  zapewnia wzbogacanie mieszanki. Sposób pracy pompki przyspieszającej oraz samoczynnego oszczędzacza reguluje się za pomocą nakrętki. W gaźniku G-43 przepustnica jest sprzężona z zasysaczem za pośrednictwem układu dźwigni, dzięki czemu w czasie przymykania zasysacza jednocześnie częściowo uchylona zostaje przepustnica.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!