POŁĄCZENIE Z ZAWOREM

Przepona jest połączona jednocześnie z zaworem wzbogaca­jącym w taki sposób, że po wytłoczeniu dawki paliwa pozos­taje on otwarty, jeżeli przepustnica jest nadal całkowicie uchylona. Wówczas zawór wzbogacający umożliwia dopły­wanie do rozpylacza dodatkowych ilości paliwa przez dyszę główną i przez dyszę pompki przyspieszającej. Wadą oma­wianego urządzenia jest okoliczność, że w razie nieszczelności,omówionych już urządzeń wzbogacających. Oszczędzacz nastawny prawie zawsze sterowany jest ręcznie za pomocą przycisku w tablicy rozdzielczej w kabinie kierowcy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!