POŁĄCZENIE PRZEZ KANALIK

Cykl pracy sekcji tłoczącej obejmuje dwa kolejne suwy tłoczka — tzw. suw napełniania i suw roboczy  jest połączony przez kanalik odciążający z’komorą „wyrów­nawczą w obudowie pompy wtryskowej. Dzięki temu do­okoła trzonu tłoczka znajduje się przestrzeń całkowicie wypełniona paliwem, w której panuje ciśnienie wytwarzane przez pompę zasilającą. Dławik odciążający uniemożliwia więc powstawanie różnic ciśnienia, które w okresach tło­czenia paliwa do wtryskiwacza sprzyjałyby przeciekaniu paliwa pomiędzy tłoczkiem i dolną częścią gładzi cylin­derka, a nadto umożliwia odpływanie z powrotem do ko­mory wyrównawczej paliwa przenikającego pomiędzy tłoczą kiem i górną częścią gładzi cylinderka.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!