PODCZAS NAGRZEWANIA SIĘ SILNIKA

W takim przypadku omawiane urządzenie przyczynia się do tworzenia ekonomicznej mieszanki, a więc pracuje jako oszczędzacz. W miarę dalszego przekręcania kółka zębatego w prawo zębatka podnosi się jeszcze bardziej i odciąga zawór stożkowy od gniazda,  wyniku czego ze studzienki emulsyjnej kanałem rozruchowym wypływa bogata mieszanka do rury ssącej, co ułatwia rozruch zimnego silnika .Podczas nagrzewania się silnika, w miarę podwyższania się jego prędkości biegu, wskutek wzrostu podciśnienia przesuwa się rurka umożliwiając dopływanie powietrza dodatkowym kanalikiem i ograniczając jednocześnie dopływ powietrza otworami bocznymi, co powoduje zubożenie emulsji wypływającej z urządzenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!