PODCIŚNIENIE PALIWA

Wskutek podciśnienia paliwo jest wy­sysane z rozpylacza; intensywność wydobywa­nia się paliwa z rozpylacza zależy od różnicy ciśnienia w komorze pływakowej i w gardzieli oraz od przepustowości dyszy paliwa,    przepustnica służy do zmieniania chwilowego podciśnienia w gardzieli, a przez to do re­gulowania ilości 1 składu mieszanki paliwowo-po- wietrznej zasysanej przez silnik; kanał przepły­wowy gaźnika od    zwężenia gardzieli do osi obrotu przepustnicy zwany jest komorą mieszan­kową lub mieszania. Ze względu na kierunek przepływu mieszanki rozróżnia się gaźniki górnossące,  opadowe  (dolnossące) oraz poziome.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!