PO NAGRZANIU SILNIKA

Po nagrzaniu się silnika studzienkę przesuwa się z powrotem ku górze. Prędkość obrotową biegu jałowego reguluje się ustawiając wysokość . połpżenia studzienki oraz tłoczka z iglicą za pomocą śrub regulacyjnych.Gaźnik opadowy SU ma sprężynę przesuwającą tłoczek do położenia przysłonięcia przelotu, ponieważ nie można wy­korzystać tu skłonności tłoka do opadania pod własnym ciężarem.Komora pływakowa stanowi oddzielne urządzenie przymo­cowane do gaźnika za pośrednictwem drążonego wspornika i   śruby. Dzięki temu możliwe jest skośne zamocowanie pozio­mego gaźnika SU bez przechylenia jego komory pływakowej. Gaźnik STROMBERG CD, stosowany jest w rozmaitych wykonaniach w osprzęcie silników amerykańskich samo­chodów osobowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!