PALIWO ZE ZBIORNIKA

Paliwo ze zbiornika zasysa zębata pompa zasilająca (o wy­dajności około 60 litrów/godz, napędzana przez silnik elektryczny) i tłoczy je do komory przelewowej pompy wtryskowej, skąd nadmiar paliwa odpływa z powrotem do zbiornika . Zanieczyszczenia zawarte w paliwie są wychwytywane przez wkładki filtrujące w zbiorniku paliwa i w króćcu ssącym pompy zasilającej, przez filtr paliwa z wkładem papierowym oraz przez wkładkę filtru­jącą w pompie wtryskowej.Każda sekcja tłocząca pompy wtryskowej jest wyposażona w zaworek ssący i zaworek tłoczący. Sterowanie dawko­waniem pompy wtryskowej polega na zmienianiu długości skoków tłoczków w cylinderkach sekcji tłoczących, za pomocą dźwigni oporowej, która zatrzymuje tłoczki podczas suwów napełniania (kiedy tłoczki są przesuwane przez roz­prężające się sprężyny powrotne).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!