PALIWO Z KOMORY

Paliwo z komory pływakowej przez główną dyszę paliwa dopływa do rozpylacza w gardzieli. Powietrze kompen­sacyjne wysysane jest spod pokrywy komory pływakowej przez dyszę kompensacyjną. Utworzona emulsja paiiwowo- -powietrzna spływa przez otworki do gardzieli. Urządzenie biegu jałowego pobiera paliwo z kanału głównej dyszy pali­wa przez dyszę biegu jałowego. Gaźnik jest wyposażony w oszczędzacz typu. tłoczkowego, sterowany^ podciśnieniowo. Pompka przyspieszająca uru­chamiana jest mechanicznie. Część paliwa w czasie tłoczenia wypływa przez otwór do zasobnika, skąd następnie po wyko­naniu przez tłoczek suwu tłoczenia spływa do gardzieli przedłużając okres wzbogacania mieszanki.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!