OMÓWIONY CYKL PRACY

Następnie powtarza się znów cały omówiony cykl pracy sekcji tłoczącej, lecz tym razem paliwo jest już doprowadzane do następnego wtryskiwacza — przez sąsiedni kanalik od­pływowy, kolejny ze względu na kierunek obrotu tłoczka. W ten sposób, podczas jednego pełnego obrotu tłoczka do każdego z ośmiu kanałów ssących silnika wtryśnięta zostaje dokładnie taka sama dawka paliwa. Sterowanie dawkowaniem po­lega na poosiowym przesuwa­niu tulei upustowej, dzięki czemu wcześniej lub później rozpoczyna się tłoczenie pa­liwa do wtryskiwaczy. Nato­miast koniec tłoczenia, a więc i koniec wtryskiwania, jest stały.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!