ODPOWIEDNI DOBÓR LICZBY

Wadą pneumatycznego sterowania jest skłonność tłoczka do zacierania się w cylinderku.    Do kompensowania składu mieszanki przez regulowanie dopływu paliwa stosuje się niekiedy zespół z kilku dysz paliwa, odsłanianych kolejno w miarę uchylania przepustni­cy, np. przez suwak tłokowy, reagujący na zmiany podciś­nienia w gardzieli. Przez odpowiedni dobór liczby (zwykle 3.  .5) i przepustowości poszczególnych dysz paliwa oraz kształtu i przelotu gardzieli uzyskuje się wymaganą zmien­ność składu mieszanki lub zapewnia się stały jej skład w całym zakresie eksploatacyjnych obciążeń silnika.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!