OBUDOWA KOMORY

W obudowę komory mieszankowej gaźnika wbudowany jest podciśnieniowy ogranicznik szybkobieżności. Do sterowania zasysacza i prze­pustnicy oraz do przymusowego ustawiania skrzydeł gar­dzieli służy układ dźwigienek.Na okres uruchamiania silnika przymyka się zasysacz, a odgięty koniec dwuramiennej dźwigienki uchyla wówczas przepustnicę o niewielki kąt. Po włączeniu rozrusznika wał korbowy zaczyna się obracać i w rurze ssącej powstaje pod­ciśnienie, co powoduje wypływanie paliwa z otworów roz­pylacza. Paliwo ścieka w dół i rozprasza się w strumieniu powietrza przepływającego obok uchylonej przepustnicy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!