OBA KANAŁY GAŹNIKA

Oba kanały gaźnika ) zasilane są ze wspólnej ko­mory pływakowej. Każdy z kanałów,ma oddzielną i nieza­leżnie sterowaną przepustnicę, a w kanale // stopnia, dzia­łającym tylko w razie dużego obciążenia silnika, znajduje się dodatkowa przepustnica uchylająca się i przymykająca samoczynnie, odpowiednio do wypadkowego oddziaływania podciśnienia w komorze zmieszania oraz ciężarka.Gaźnik składa się z trzech podstawowych członów. Górny człon stanowi wspólny dla obu kanałów’ wlot powietrza pokrywę komory pływakowej. ,W środkowym członie mieści-się komora pływakowa, dwie komory zmieszania, gardziele oraz dysze. Dolny człon, w którym wbudowane są przepustnice — stanowi wspólny wylot gaźnika.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!