NASTAWNY ZAWOREK

Sekcja tłocząca jest wyposażona w nastawny zaworek od­cinający, pracujący, według tej samej zasady co i zwykłe zaworki odcinające układów wtryskowych silników wysoko­prężnych .  W danym przypadku stosowanie odciążających zaworków odcinających jest zbędne, ponieważ wydostawanie się niewielkich ilości paliwa z rozpylacza po zakończeniu procesu wtryskiwania nie zakłóca przebiegu spalania w cylindrze. Wstępne napięcie sprężyny powrotnej. zaworka odcinającego reguluje się przy użyciu podkładek odległościowych, kompletując je w stos o odpowiedniej wysokości. Śruba nastawna służy zarazem jako zderzak ograniczający skok otwarcia zaworka.  

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!