MODEL GAŹNIKA

Gaźnik ROCHESTER 4GC, dwustopniowy, czterokanałowy, stosowany jest w rozmaitych wersjach jako osprzęt silników dużych amerykańskich samochodów osobowych. Gaźnik ten jest zdwojonym dwustopniowym gażnikiem dwukana­łowym. W zakresie małych obciążeń silnika w gaźniku pracują tylko dwa kanały / stopnia, a dopiero podczas pracy silnika z dużym obciążeniem mieszankę wytwarzają również i kanały II stopnia. Kompensacja składu mieszanki polega na powietrznym hamo.waniu wypływu paliwa. Kanały / i II stopnia zasilane są z oddzielnych komór pły­wakowych, przy czym podczas pracy silnika na biegu jało­wym), a częściowo i w okresie małego jego obcią­żenia paliwo do kanałów I stopnia pobierane jest z obu komór pływakowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!