KSZTAŁT IGLICY

Kształt iglicy dobiera się zwykle doświad­czalnie. Urządzenie biegu jałowego jest zbędne, ponieważ nawet w razie prawie całkowitego przymknięcia przepustnicy podciśnienie u wylotu rozpylacza wystarcza do wytwarza­nia mieszanki o wymaganym składzie. Znaczne wzboga­cenie mieszanki, konieczne np. podczas rozruchu zimnego silnika, następuje wskutek przesunięcia za pomocą dźwi- gienkl studzienki wraz z dyszą paliwa ku dołowi, podczas gdy tłoczek wraz z iglicą pozostają w poprzednich poło­żeniach. Wówczas zwiększa się wolny przelot dyszy paliwa odpowiednio obficiej wydobywa się paliwo z rozpylacza.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!