KOMPENSACJA ZA POMOCĄ URZĄDZENIA

Na­tężenie wypływu paliwa wynika wówczas z oporów dławienia w obu dyszach, prży ćżyrtt jirzćpustowość dysźy głównej jest stała, a przepustowość dyszy dodatkowej zmienia się zależnie od położenia iglicy. Ponieważ w takim układzie decydujący wpływ mają opory dyszy głównej, przeto do­kładność wykonania dyszy i iglicy kompensacyjnej jest mniej istotna niż w razie stosowania pojedynczej dyszy o regulowanej przepustowości.Kompensacja za pomocą urządzenia pneumatycznego jest 0  wiele korzystniejsza niż przy użyciu urządzenia mechanicz­nego, ponieważ skład mieszanki zależy nie tylko od uchylenia przepustnicy, ale i od podciśnienia w rurze’ssącej, czyli zmienia się zależnie od prędkości biegu silnika — również podczas stałego uchylenia przepustnicy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!