KOMORA PŁYWAKOWA

Kompensacja składu mieszanki polega na regulowaniu wolnego przelotu gardzieli . W kanale wlotowym wbudowany jest zasysacz za­opatrzony w zawór płytkowy. Komora pływakowa wraz z obudową gardzieli tworzy środ­kowy człon gaźnika. Z komory pływakowej paliwo dopływa do pionowej studzienki, z którą połączony jest poziomy roz­pylacz w kształcie rurki osadzonej w poprzek gardzieli. Paliwo wytryskuje przez trzy poprzeczne otworki wylotowe. Dwie ścianki gardzieli o regulowanym przekroju prosto­kątnym wykonane są jako zawieszone na zawiasach skrzydła profilowe. Wolny przelot gardzieli może się zmieniać w gra­nicach od 11,5×37 mm do 32×37 mm.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!