KOMORA PŁYWAKOWA

Komora pływakowa 1 mechanizm pływakowy. Budowa ko­mory pływakowej zależy od sposobu doprowadzania paliwa do gaźnika. W nowoczesnym gaźniku króciec dopływu paliwa znajduje się u ‚góry (w pokrywie komory pływakowej) lub z boku (w ściance komory). Szczegóły wykonania ko­mory pływakowej wynikają z kształtu pływaka i metody doprowadzania paliwa. Komorę pływakową umieszcza się zwykle z boku komory zmieszania, przeważnie od przodu samochodu, aby podczas jazdy pod górę wskutek pochylania się gaźnika następowało wzbogacanie mieszanki, a nie jej zubożanie.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!