GŁÓWNE URZĄDZENIE

Główne urządzenie kompensacyjne reguluje skład mieszanki przez powietrzne hamowanie wypływu paliwa. Studzienka, w której zanurzona jest rurka emulsyjna, stanowi zarazem rozpylacz paliwa. Urządzenie rozruchowe, dodatkowy gaź- niczek, jest włączane przez przesunięcie cięgłem zaworu obrotowego. Paliwo do urządzenia rozruchowego pobierane jest sprzed głównej dyszy paliwa w dolnej części korpusu . Do’urządzenia biegu jałowego paliwo jest pobierane ze studzienki głównego układu kompensacyjnego za główną dy­szą paliwa, poprzez układ pionowychi   poziomych kanałów . Pali­wo wydostające się z dyszy paliwa miesza się z powietrzem, którego dopływ jest dozowany przez śrubkę regulacyjną i w postaci emulsji wydobywa się przez dwa kanały wylotowe w sąsiedztwie obrzeża przepustnicy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!