GŁÓWNE URZĄDZENIE

Gaźnik BVF typ F 363 (produkcji NRD) jest stosowany jako osprzęt silnika górnozaworowego do samochodu FSO War­szawa. Gaźnik składa się z dwóch podstawowych członów: dolnego, w którym znajdują się wymienna gardziel, komora zmieszania, przepustnica i komora pływakowa, oraz gór­nego — stanowiącego pokrywę komory pływakowej i prze­wód powietrza.Główne urządzenie kompensacyjne reguluje skład mieszanki przez powietrzne hamowanie wypływu paliwa z rozpylacza głównego. Komora pływakowa gaźnika jest połączona z przelotem dla powietrza. Z komory pływakowej paliwo dopływa do studzienki głównego układu dozowania przez główną dyszę paliwa . W studzience zanurzona jest w paliwie rurka emulsyjna, do której wnętrza napływa poprzez dyszę dozującą powietrze hamujące wypływ paliwa i   tworzące wraz z paliwem emulsję rozpraszaną przez roz­pylacz w przewężeniu gardzieli.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!