GAŹNIK ZACZYNA PRACOWAĆ

Gaźnik zaczyna pracować, wskutek wzrostu podciśnienia otwiera się dodatkowy, zawór powietrza, co powoduje wymagane zubożenie mieszanki. Gaźnik rozru­chowy ma własną gardziel z przewężeniem zaopatrzonym w pierścień z otworkami, przez które wydobywa się paliwo lub emulsja paliwowo-powietrzna. Termostarter. Oddziaływanie zasysacza podczas pracy silnika jest bardzo szkodliwe, ponieważ do cylindrów wraz z mie­szanką przedostają się kropelki ciekłego paliwa i osiadają na gładzi zmywając z niej olej. Wzbogacanie mieszanki w okresie rozruchu jest złem koniecznym 1 w miarę możności powinno trwać jak najkrócej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!