GAŹNIK ROZRUCHOWY

Natomiast reszta nadmiaru paliwa (ciężkie frakcje) osiada w postaci kropelek .na ściankach rury ssącej (lub wypływa otworem na
zewnątrz). W gaźniku opadowym taki nadmiar paliwa gromadzi się w zagłębieniu rury ssącej, skąd wyparowuje po uruchomieniu silnika i podgrzaniu jej spalinami. Gaźnik rozruchowy  współpracuje zwykle z urzą­dzeniem biegu jałowego. Paliwo jest zasysane ze studzienki zaopatrzonej w dyszę powietrza do mieszalnika, w którym wytwarza się emulsja paliwowo-powietrzna. Przepływ po­wietrza przez gaźnik rozruchowy jest regulowany za pomocą dyszy powietrza, a dopływ paliwa do gaźnika oraz mieszanki do rury ssącej — za pomocą zaworu płytkowego, osadzo­nego obrotowo.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!