GAŹNIK ELEMENTARNY

Gaźnik elementarny nie wytwarza odpowiedniej mie­szanki, kiedy przepustnica jest przymknięta, np. podczas jałowego biegu silnika, kiedy silnik zasila mieszanka zbyt uboga (nawet poniżej granicy zapalności),    gaźnik elementarny nie może dostarczać mieszanki odpowiedniej do rozruchu zimnego silnika, gaźnik elementarny nie zapewnia wymaganej stałości składu mieszanki w razie nagłych zmian obciążenia silnika; wskutek gwałtownego uchylenia przepustnicy ilości po­wietrza i paliwa wprawdzie gwałtownie się zwiększają, lecz w różnym stopniu — powietrze jako lżejsze szybciej za­pełnia cylindry niż paliwo i przez krótki okres czasu gaźnik wytwarza mieszankę zbyt ubogą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!