DWIE KOMORY PŁYWAKOWE

Gaźnik ROCHESTER 4GC ma dwie komory pływakowe .Przestrzenie nad poziomem paliwa w komorach pływakowych połączone są kanalikami z przelotem po­wietrza. Paliwo dopływa do gaźnika jednym przewodem, a kanaliki w pokrywie komór pływakowych rozprowadzają je do obu zaworów iglicowych sterowanych pływakami. Gaźnik ROCHESTER 4 GC wyposażony jest w zasysacze sterowane przez urządzenie termostatyczne, zespolone z urządzeniem podciśnieniowym. Zasysacze wbudowane są tylko w kanały./ stopnia. Jeżeli silnik nie pracuje, urzą­dzenie termostatyczne ł podciśnieniowe utrzymuje zasysacze w położeniach zupełnego przymknięcia, a przepustnice I stopnia w pozycjach całkowitego uchylenia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!