DAWKOWANIE ULEGA ZMIANIE

Dawkowanie ulega zmia­nie wskutek przekrę­cania mimośrodu steru- oeęfo jącego, którego kołek ustalający zmusza tule­ję upustową do prze­mieszczenia się w odpo­wiednim kierunku.Chwilowe dawkowanie paliwa zależnie od pod­ciśnienia panującego w rurze ssącej silnika jest ustawiane przez tłoczkowy regulator podciśnieniowy  który za pomocą układu mechanicznego przesuwa tuleję upustową lub utrzy­muje ją w określonym położeniu. Wzbogacanie mieszanki na okres rozruchu zimnego silnika i podczas jego biegu jało­wego zapewnia dodatkowe urządzenie sterujące  wbudowane w dławicę nastawną regulatora.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!