CHWILOWE DRGANIA

Chwilowe drgania tłoczka są skutecznie tłumione wskutek małej przepustowości kanału i dość dużej bezwładności układu.  Podciśnienie u wylotu rozpylacza jest w różnych warun­kach pracy silnika prawie stałe, a więc skład mieszanki reguluje się zmieniając intensywność wydobywania się pali­wa z rozpylacza przez mechaniczną korekcję wypływu paliwa. Do tego celu służy stożkowa iglica osadzona w swo­rzniu i przesłaniająca częściowo wolny przelot dyszy pa­liwa. Dzięki odpowiedniemu ukształtowaniu iglicy uzyskuje się wymaganą zmianę składu mieszanki w całym zakresie obciążeń silnika.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!