CHWILOWA INTENSYWNOŚĆ

Jak długo silnik nie pracuje, tak długo poziomy paliwa w studzience, rozpylaczu i w komorze pływakowej są identyczne. Po rozruchu silnika studzienka opróżnia się z paliwa. Ponieważ powietrze może wówczas napływać do studzienki tylko przez wąski kanalik dyszy powietrza, ciśnienie w studzience (Pst) jest niższe niż ciśnie¬nia atmosferyczne (P0) 1 tym mniejsze, im niższe jest pod¬ciśnienie w gardzieli. Chwilowa intensywność wydobywania się paliwa z rozpylacza zależy od podciśnienia w studzience, czyli i od podciśnienia w gardzieli.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie o motoryzacji! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących samochodów i ogólnie pojętej motoryzacji! Mam nadzieję, że formuła bloga Ci się spodoba! Zapraszam do czytania!